Cuina ràpida

Ahir per la tarda vaig aprofitar, que la meva neboda venia a casa a jugar amb el meu fill, per provar una recepta que vaig veure a internet Brownie al microones en 3 minuts [es].

Tret d’un “accident”, (vam abocar una mica del preparat) els brownies (3 en total) van sortir molt bé i estaven prou bons (amb gelat de vainilla, fideus de xocolata, boletes de sucre de colors i xarop de xocolata)

Al final els adults van ser els que més van gaudir en la preparació del postre.

Us recomano que el proveu però vigileu de fer servir una tassa prou alta i ampla perque el preparat creix al microones. En una de les meves tasses el brownie va tocar el sostre del microones.

No vaig fer cap foto per que veieu el resultat, quina pena!

Anuncis

Deixa un comentari

