Mutilació Televisiva

Ahir al migdia estava veient La Sexta. Vaig veure un avis abans que comences un programa que deia que havien adaptat el programa següent per adaptar-lo a la qualificació per edats de 7 anys.

La serie que ha sofert aquesta MUTILACIÓ ha sigut “Bones“.
Jo no se si és gaire legal retallar una obra cultural (si creiem que el cinema es cultura) i evitar que es vegi tal i com la van concebre els seus autors.

Es com si anem un dia al cinema i per que sigui apta per a tots els públics retallessin segons quines escenes a “Dracula” o “Depredador”, què pensarien els seus autors?
O si un quadre el modifiquessin per que algú cregues que no es prou decent (va fer el Vaticà quelcom semblant a la Capella Sixtina?)

Jo entenc que les cadenes de televisió han de rendibilitzar la compra de les series americanes i que alhora han d’omplir determinades franges horàries però com a espectador em sento totalment estafat.

Ho havia de dir, no m’ho podia quedar al pap.

Anuncis

Deixa un comentari

